Monday, January 14, 2013

Fakta 1

# Fakta 1
Saya cenderung untuk  membuat sesuatu perkara yang saya suka secara berulang-ulang (tanpa jemu!) Hee Hee 
1) Makan Char kuey teow! Kalau boleh hari hari nak makan! tak bosan! Masih belum! 
Sampai kawan tegur, "kau kawen jela dgn pkcik jual char kuey teow, hari hari boleh makan". 
Padahal kwn tu yg introduce kt saya Cha Kuey Teow ni. Sape yg salah?  :P

2)Macam lagu yang saya letak dalam blog ni.Saya suka sangat dengar! Kalau boleh 24/7 nak dengar! 
Ce dengar. Flow lagu ni sangat cantik! Bosan? Masih belum :)

Sama mcm saya berkawan. Susah rasanya nk sayang orang. Tapi kalau dh sayang? Habis! 
I don't know why am I like this. 

A note to myself:
Alini, sila bersederhana dalam apa pun ye.
The higher the expectation, the more likely it will let u down Alini
The harder u try, the harder u'll fall
YES! I'm writing this, so i won't forget, again! and not to get hurt,again !

See! Menyempang dari tajuk! Heh!  :D


No comments: